NU VA LUATI Mystery Box-uri !

va ganditi : de ce sa nu-mi iau ; uite de ce:

azi am avut 30 de gems , si normal ca mi-am luat mystery box ; o deschid bucuroasa si; ce vad ! :O

O PERECHE DE PANTOFI AMARATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si dadusem 30 gems !

; si o prietena de-a mea tot asa a patit : si -a luat mystery box si : PAM PAM PAM : bratari ….

DECI:

Daca va luati o mystery box e pe propria voastra raspundere !

|

One thought on “NU VA LUATI Mystery Box-uri !

Lasă un răspuns

